Photobucket

Wednesday 16 March 2011

takziah to EN MAJID family

ANGGOTA Bomba dan Penyelamat memeriksa keadaan kenderaan yang terbabit dalam kemalangan di Kilometer 15, Jalan Pekan-Nenasi, Pekan, hari ini. Dalam kemalangan itu, pemandu Perodua Viva, Zurina Kalthum Abdul Majid, 22, maut di tempat kejadian. - Foto Shahrul Nizam Mohamad by Berita Harian Online


kereta yang depan tu kereta viva yang dipandu oleh kakak zarith, begitu lah rupanya semasa kejadian terjadi, astarafirullahulazim :( okeyy hari nie 15.3.2011 my friends plus my jiran kakak dia meninggal, alahaiii sedihh nya, zurina majid a.k.a kak ngah telah ke rahmattullah :( zarith sabar zarith sabar okeyy? redhaa je okeyy ^^ tuhan sayang akak kau tu, bnyk bnyk kn doa untuk kakak kau, aku phm ape yang kau rasa skg, sbr okeyy? *al fatiha, and aku nak kau kuat hadapi sakit kau tu, aku x sangka kau terbabit sama, aku shoked gilaa tawu tak :( kau kena kuat hadapi operation kau dekat bahagian otak kau, aku nak kau kuat, and aku tawu sblm nie pn kau kuat hadapi apa apa pn kan, aku harap kau ok dekat ICU tu ok? smlm adk kau zamira inform dekat aku, kau still x sedar but ada respon, haaaa!!!!!!!!!!! mcm tu la jiran aku, ALHAMDULILAH kau kena kuat lagi okeyyy, igt allah bnyak bnyak, kereta viva kau tu atlast dapat jugak aku merasa hari tu kn? hihi nti if kau dah sembuh kita jejalan lagii okey? kitaorg semua syg kau ^^ dah la dari kecik kita main dekat blkg rumah sama sama kan? kau igt x? habis semua jiran jiran yg duduk lorong sebelah sana pn sebok nak join kita kn, hahaha whtever la, yg pnting happening ^^ tiap tiap petang kita pegi lepak dekat loronggg, kan? huwaaaaaaaaaaaaa alahaiiiiiiiiiii rinduuu nya *nanes dah :( kitaorg sentiasa doa kan ok? ok aku x bolehh taip pnjng pnjg lagi dah, kang bnyak pulak tisu aku pakai nti, huwaaaa huwaaaa, igt pesan aku kau kena kuat! and kitaorg sentiasa ada dekat tepi kau, youu can do it! jgn mngalah dgn sakit kau tu, one more thing, aku minx maaf sbb aku x dpt jenguk kau dekat hospital kuantan sana, jauh gila, if kau dah sedar or dah di transfer kan ke hospital jb, mesti aku jenguk kau ok? YA ALLAH SEMBUH KAN LA JIRAN AKU INI YA ALLAH, BERI KAN LA KESEMPATAN UNTUK DIA MERASA HIDUP DI DUNIA INI LAGI YA ALLAH, SESUNGGUHNYA ENGKAU SAHAJA MAHA BERKUASA, AMIN YAROBALALAMIN :(

No comments:

Post a Comment