Photobucket

Monday 21 March 2011

pakcikk mulot gebang mcm pintu gerbang! HAHAHA

haa nie nak ngadu nie *cehhh cehh, haha hari tu pegi practikal start pukul 3 then i sampai sana pukul 2.30, WHAT WHAT THE THE THE HELL? I, YOU, I, YOU? lalala, kesah? :P nie blog aku suka aku la, err! haa cntinue the story, lepas dh sampai mcm biasa start belajar, time yg pertama, ckgu mana ntah ajar kan, but dia baik, phm manusia, and x cepat marah haha huh selamat ^^ welll korang jgn nak tnjuk bagus sgt, korang kalau firsttime pn bawak kreta msti gugup gugup and x reti kan? haa sokay sbb tu smua x ada kena mngena dgn apa yg time ckgu first nie ajar aku, but bila 2nd time tukar ckgu, mmg byak masalah dia dgn aku! cietttt! ckgu nie tua! ciss aku baru igt nak hormat dia, but mulot dia mcm SIAL,  "pakcik saya nak tnye nie, pakcik sedar x mulot pakcik macam sial?" kalau x dapat malam smlm pn dgn isteri jgn la lepas kan marah kau tu dekat aku CB! huh! tawu x dia buat apa dgn aku? dia pegi tengking2 aku dlm kreta tu, dia igt aku apa? sedara mara nenek dia ke apa? aku nie customers!!!!!!! dia pnya ayat lagi best, korang dgr nie jap meh aku list kan satu satu, 1= (AWAK NIE PEKAK KE? KAN SAYA DAH CKP TADI JANGAN TEKAN CLUTCH) 2= (DIA PEGI TOLAK TANGAN AKU,DIA CKP AWAK NIE ASAL?KAN SAYA DH CKP JGN SEBOK SEBOK SENTUH GEAR TU) ehh tua! aku gugup la bodoh! dah la first time, dgr kau bebel lagi, kau igt aku boleh focus ke? huh! 3= (DIA PEGI CAKAP AKU NIE X DENGAR ARAHAN, AND OTAK DEKAT LUTUT) wahhh nie dah MEMBABI BUTA SGT SGT DAH NIE! kurang hajar na asal mulot tua nie? grr grrr kiwakkkkkkk! aku nie bayar kau untuk ajar aku, so tugas kau, kena slalu igt kan aku, and sabar dgn kerenah pelangan and kau penah dgr x yg customer selalu betul? but aku bukan nak ckp yg aku buat slh tapi ttp kena ngaku betul, tapi dlm masalah nie kau tu yg slh! cilaka! and the last dia buat dkt aku, dia pegi bukak tingkap dia, dia pegi jerit kuat kuat sampai student lain and cikgu lain dengar dia ckp nie "MACAM KUDA BEB" then dia ketawa ketawa kan aku, sbb aku bawak kreta terstop stop, tua x fhm bahasa aku first time la bodoh bawak kreta!grr grr sial kan kan kan, haa x boleh sabar dgn tua puaka nie, siap kau aku complain dgn bunga raya, DAMN YOUU! SORY LAH OK post kali nie agak memaki sikit, haha sakit hati nie haa

No comments:

Post a Comment